Ultima actualizare 08 noiembrie 2020
Vă mulțumim că ați ales să faceți parte din comunitatea noastră la Bestservus TY Accounting Group SRL (“Companie“, „noi“, „noi“, „nostru“). Ne angajăm să vă protejăm informațiile personale și dreptul la confidențialitate. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această notificare de confidențialitate sau practicile noastre cu privire la informațiile dumneavoastră personale, vă rugăm să ne contactați la info@bestservus.eu.
Când vizitați site-ul nostru https://www.bestservus.ro („Site-ul“), și mai general, utilizați oricare dintre serviciile noastre („Serviciile“, care includ site-ul web), apreciem că ne încredeți informațiile dumneavoastră personale. Îți luăm confidențialitatea foarte în serios. În această notificare de confidențialitate, căutăm să vă explicăm în cel mai clar mod posibil ce informații colectăm, cum le folosim și ce drepturi aveți în legătură cu acestea. Sperăm să vă faceți ceva timp pentru a-l citi cu atenție, deoarece este important. Dacă există termeni în această notificare de confidențialitate cu care nu sunteți de acord, vă rugăm să întrerupeți imediat utilizarea Serviciilor noastre.
Această notificare de confidențialitate se aplică tuturor informațiilor colectate prin Serviciile noastre (care, așa cum este descris mai sus, include site-ul nostru), precum și oricăror servicii, vânzări, marketing sau evenimente conexe.
Vă rugăm să citiți cu atenție această notificare de confidențialitate, deoarece vă va ajuta să înțelegeți ce facem cu informațiile pe care le colectăm.
1. CE INFORMAȚII CULEGEM?
Informațiile personale pe care ni le dezvăluiți
Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.
Colectăm informații personale pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, atunci când participați la activități de pe site sau în alt mod atunci când ne contactați.
Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dumneavoastră cu noi și site-ul web, de alegerile pe care le faceți și de produsele și funcțiile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:
Informații personale furnizate de dvs. Colectăm nume; adrese de email; numere de telefon; adrese poștale; titluri de post; nume de utilizator; adrese de facturare; și alte informații similare.
Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.
Informații colectate automat
Pe scurt: unele informații, cum ar fi adresa dvs. de protocol de internet (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului, sunt colectate automat atunci când vizitați site-ul nostru web.
Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați pe site. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele sau informațiile dvs. de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și despre utilizare, cum ar fi adresa dvs. IP, browserul și caracteristicile dispozitivului, sistemul de operare, preferințele de limbă, adresele URL de referință, numele dispozitivului, țara, locația , informații despre cum și când utilizați site-ul nostru web și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea site-ului nostru web, precum și pentru scopurile noastre interne de analiză și raportare.
La fel ca multe companii, colectăm informații și prin cookie-uri și tehnologii similare. Puteți afla mai multe despre acest lucru în Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.bestservus.ro/cookie-policy/</a >.
Informațiile pe care le colectăm includ:
- Date de jurnal și utilizare. Datele de jurnal și utilizare sunt informații legate de servicii, diagnostic, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați site-ul nostru și pe care le înregistrăm în fișierele jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informațiile despre dispozitiv, tipul browserului și setările și informații despre activitatea dvs. pe site (cum ar fi ștampilele de dată/ora asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutări și alte acțiuni pe care le efectuați, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „dump de blocare”) și setările hardware).
- Date dispozitiv. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa site-ul. În funcție de dispozitivul utilizat, datele acestui dispozitiv pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare a dispozitivului și a aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware Furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și configurația sistemului informații.
- Date despre locație. Colectăm date despre locație, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dvs., care pot fi fie precise, fie imprecise. Câte informații colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa site-ul web. De exemplu, este posibil să folosim GPS-ul și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. actuală (pe baza adresei dvs. IP). Puteți renunța la a ne permite să colectăm aceste informații fie prin refuzul accesului la informații, fie prin dezactivarea setării locației pe dispozitiv. Cu toate acestea, rețineți că, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.
2. CUM UTILIZAM INFORMATIILE DVS.?
Pe scurt: prelucrăm informațiile dvs. în scopuri bazate pe interese comerciale legitime, pe îndeplinirea contractului nostru cu dvs., pe respectarea obligațiilor noastre legale și/sau pe consimțământul dvs.
Folosim informațiile personale colectate prin intermediul site-ului nostru web pentru o varietate de scopuri de afaceri descrise mai jos. Prelucrăm informațiile dumneavoastră personale în aceste scopuri, bazându-ne pe interesele noastre legitime de afaceri, pentru a încheia sau a îndeplini un contract cu dumneavoastră, cu consimțământul dumneavoastră și/sau pentru a ne conforma obligațiilor legale. Indicăm motivele specifice de prelucrare pe care ne bazăm lângă fiecare scop enumerat mai jos.
Folosim informațiile pe care le colectăm sau le primim:
- Pentru a posta mărturii. Publicăm mărturii pe site-ul nostru web care pot conține informații personale. Înainte de a publica o mărturie, vom obține consimțământul dumneavoastră pentru a vă folosi numele și conținutul mărturiei. Dacă doriți să actualizați sau să ștergeți mărturia dvs., vă rugăm să ne contactați la info@bestservus.eu și asigurați-vă că includeți numele dvs., locația mărturiei și informațiile de contact.
- Solicitați feedback. Putem folosi informațiile dvs. pentru a solicita feedback și pentru a vă contacta cu privire la utilizarea site-ului nostru.
- Pentru a activa comunicațiile de la utilizator la utilizator. Putem folosi informațiile dvs. pentru a permite comunicațiile de la utilizator la utilizator cu acordul fiecărui utilizator.
- Pentru a gestiona conturile de utilizator. Putem folosi informațiile dvs. în scopul gestionării contului nostru și al menținerii acestuia în stare de funcționare.
- Pentru a vă trimite informații administrative. Putem folosi informațiile dvs. personale pentru a vă trimite informații despre produse, servicii și caracteristici noi și/sau informații despre modificările aduse termenilor, condițiilor și politicilor noastre.
- Pentru a ne proteja Serviciile. Putem folosi informațiile dumneavoastră ca parte a eforturilor noastre de a menține site-ul nostru web în siguranță și securizat (de exemplu, pentru monitorizarea și prevenirea fraudei). Pentru a ne aplica termenii, condițiile și politicile în scopuri comerciale, pentru a respecta cerințele legale și de reglementare sau în legătură cu cu contractul nostru.
- Pentru a răspunde solicitărilor legale și a preveni vătămările. Dacă primim o citație sau o altă solicitare legală, este posibil să fie nevoie să inspectăm datele pe care le deținem pentru a stabili cum să răspundem.
- Pentru a furniza și a facilita furnizarea de servicii către utilizator. Putem folosi informațiile dumneavoastră pentru a vă oferi serviciul solicitat.
- Pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor/a oferi asistență utilizatorilor. Putem folosi informațiile dumneavoastră pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră și pentru a rezolva orice probleme potențiale pe care le-ați putea avea cu utilizarea Serviciilor noastre.
- Pentru a vă trimite comunicări de marketing și promoționale. Noi și/sau partenerii noștri de marketing terți putem folosi informațiile personale pe care ni le trimiteți în scopurile noastre de marketing, dacă acest lucru este în conformitate cu preferințele dvs. de marketing. De exemplu, atunci când ne exprimăm interesul de a obține informații despre noi sau despre site-ul nostru, când vă abonați la marketing sau când ne contactați în alt mod, vom colecta informații personale de la dvs. Puteți renunța la e-mailurile noastre de marketing în orice moment (consultați „CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENTIALITATE” de mai jos).
- În alte scopuri comerciale. Putem folosi informațiile dumneavoastră în alte scopuri comerciale, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficienței campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți site-ul nostru web, produsele, marketingul și experiența dumneavoastră. Putem folosi și stoca aceste informații în formă agregată și anonimizată, astfel încât să nu fie asociate cu utilizatorii finali individuali și să nu includă informații personale. Nu vom folosi informații personale identificabile fără consimțământul dvs.
3. INFORMAȚIA DVS. VOR FI ÎMPĂRȘITĂ CU CINEVA?
Pe scurt: Partajăm informații numai cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă oferi servicii, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a vă îndeplini obligațiile comerciale.
Putem prelucra sau partaja datele dumneavoastră pe care le deținem pe baza următorului temei legal:
- Consimțământ: putem prelucra datele dumneavoastră dacă ne-ați dat consimțământul specific pentru a vă folosi informațiile personale într-un anumit scop.
- Interese legitime: Putem prelucra datele dvs. atunci când este necesar în mod rezonabil pentru a ne atinge interesele comerciale legitime.
- Executarea unui contract: în cazul în care am încheiat un contract cu dvs., este posibil să procesăm informațiile dvs. personale pentru a îndeplini termenii contractului nostru.
- Obligații legale: putem dezvălui informațiile dvs. acolo unde suntem obligați legal să facem acest lucru pentru a respecta legea aplicabilă, cererile guvernamentale, o procedură judiciară, o hotărâre judecătorească sau un proces legal, cum ar fi ca răspuns la o decizie judecătorească sau la o citație (inclusiv ca răspuns la autoritățile publice pentru a îndeplini cerințele de securitate națională sau de aplicare a legii).
- Interese vitale: este posibil să dezvăluim informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar să investigăm, să prevenim sau să luăm măsuri cu privire la potențialele încălcări ale politicilor noastre, suspecte de fraudă, situații care implică potențiale amenințări la adresa siguranței orice persoană și activități ilegale, sau ca probe în litigii în care suntem implicați.
Mai precis, este posibil să fie nevoie să vă procesăm datele sau să vă împărtășim informațiile personale în următoarele situații:
- Transferuri de afaceri. Putem împărtăși sau transfera informațiile dumneavoastră în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți a afacerii noastre către o altă companie.
- Vânzători, consultanți și alți furnizori de servicii terți. Este posibil să împărtășim datele dumneavoastră cu furnizori terți, furnizori de servicii, contractori sau agenți care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și necesită acces la astfel de informații pentru a face acea activitate. Exemplele includ: procesarea plăților, analiza datelor, livrarea prin e-mail, servicii de găzduire, servicii pentru clienți și eforturi de marketing. Este posibil să permitem terților selectați să utilizeze tehnologia de urmărire pe site, care le va permite să colecteze date în numele nostru despre modul în care interacționați cu site-ul nostru de-a lungul timpului. Aceste informații pot fi folosite, printre altele, pentru a analiza și urmări datele, a determina popularitatea anumitor conținut, pagini sau funcții și pentru a înțelege mai bine activitatea online. Cu excepția cazului în care este descris în această notificare, nu distribuim, vindem, închiriem și nu schimbăm informațiile dvs. cu terțe părți în scopuri promoționale. Avem contracte cu procesatorii noștri de date, care sunt concepute pentru a vă proteja informațiile personale. Aceasta înseamnă că nu pot face nimic cu informațiile dumneavoastră personale decât dacă le-am instruit să facă acest lucru. De asemenea, ei nu vor împărtăși informațiile dumneavoastră personale cu nicio organizație în afară de noi. De asemenea, se angajează să protejeze datele pe care le dețin în numele nostru și să le păstreze pentru perioada pe care o instruim.
4. UTILIZAM COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMAR?
Pe scurt: Putem folosi module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.
Este posibil să folosim module cookie și tehnologii similare de urmărire (cum ar fi semnalizatoarele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care folosim astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza anumite module cookie sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www. bestservus.ro/cookie-policy/.
5. UTILIZAM GOOGLE MAPS?
Pe scurt: Da, folosim Google Maps în scopul de a oferi servicii mai bune.
Acest site web folosește API-uri Google Maps care se supun Termenilor și condițiilor Google. Puteți găsi Termenii și condițiile API-urilor Google Maps aici . Pentru a afla mai multe despre Politica de confidențialitate Google, consultați acest link.
6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?
Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.
Vom păstra informațiile dumneavoastră personale doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această notificare de confidențialitate, cu excepția cazului în care o perioadă mai lungă de păstrare este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințe fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din această notificare nu va cere să păstrăm informațiile dumneavoastră personale mai mult de 1 an.
Atunci când nu avem nevoie de afaceri legitime în desfășurare de a vă procesa informațiile personale, vom șterge sau anonimiza aceste informații sau, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. personale au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom fi în siguranță. stocați informațiile dumneavoastră personale și izolați-le de orice procesare ulterioară până când este posibilă ștergerea.
7. CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?
Pe scurt: ne propunem să vă protejăm informațiile personale printr-un sistem de măsuri de securitate organizatorică și tehnică.
Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate menite să protejeze securitatea oricăror informații personale pe care le procesăm. Cu toate acestea, în ciuda măsurilor noastre de protecție și a eforturilor noastre de a vă securiza informațiile, nicio transmisie electronică prin Internet sau tehnologia de stocare a informațiilor nu poate fi garantată a fi 100% sigură, așa că nu putem promite sau garanta că hackerii, criminalii cibernetici sau alte terțe părți neautorizate nu vor fi capabil să învingă securitatea noastră și să colecteze, să acceseze, să fure sau să modifice informațiile dvs. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, transmiterea informațiilor personale către și de pe site-ul nostru web se face pe propriul risc. Trebuie să accesați site-ul numai într-un mediu securizat.
8. COLECTEM INFORMAȚII DE LA MINORI?
Pe scurt: nu colectăm cu bună știință date de la copii cu vârsta sub 18 ani și nu le comercializăm.
Nu solicităm cu bună știință date de la sau nu le comercializăm copiilor sub 18 ani. Prin utilizarea site-ului web, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și sunteți de acord cu utilizarea site-ului de către un astfel de minor dependent. Dacă aflăm că au fost colectate informații personale de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge prompt astfel de date din înregistrările noastre. Dacă ați luat cunoștință de orice date pe care le-am putut colecta de la copii sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la info@bestservus.eu.
9. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENȚIALITATE?
Pe scurt: în unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European, aveți drepturi care vă permit un acces mai mare la informațiile dvs. personale și un control mai mare asupra acestora.
În unele regiuni (cum ar fi Spațiul Economic European), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita acces și de a obține o copie a informațiilor dumneavoastră personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) pentru a restricționa prelucrarea informațiilor dumneavoastră personale; și (iv) dacă este cazul, portabilității datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți și dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dumneavoastră personale. Pentru a face o astfel de solicitare, vă rugăm să utilizați datele de contact furnizate mai jos. Vom lua în considerare și vom acționa la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.
Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile personale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Vă rugăm să rețineți, totuși, că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acesteia și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul. Dacă sunteți rezident în Spațiul Economic European și credeți că prelucrăm ilegal informațiile dvs. personale, aveți, de asemenea, dreptul de a vă plânge la autoritatea locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi datele lor de contact aici: http ://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.
Dacă sunteți rezident în Elveția, datele de contact ale autorităților de protecție a datelor sunt disponibile aici: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/ro/home.html.
Cookie-uri și tehnologii similare: majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod prestabilit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a respinge cookie-urile. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale site-ului nostru. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese de către agenții de publicitate pe site-ul nostru, vizitați http://www. .aboutads.info/choices/. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Notificarea noastră privind cookie-urile: https://www.bestservus.ro/cookie-policy/.
10. CONTROALE PENTRU CARACTERISTICI DE NU-URMĂRARE
Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare și aplicații mobile includ o funcție Do-Not-Track (“DNT”) sau o setare pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu avea date despre activitățile dvs. de navigare online monitorizate și colectate. În această etapă nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele browserului DNT sau la orice alt mecanism care comunică automat alegerea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard de urmărire online pe care trebuie să-l respectăm în viitor, vă vom informa despre această practică într-o versiune revizuită a acestei notificări de confidențialitate.
11. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEST ANUNȚ?
Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare dacă este necesar pentru a ne conforma cu legile relevante.
Este posibil să actualizăm această notificare de confidențialitate din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată actualizată „Revizuită”, iar versiunea actualizată va intra în vigoare de îndată ce este accesibilă. Dacă aducem modificări semnificative acestei notificări de confidențialitate, vă putem notifica fie publicând în mod vizibil o notificare cu privire la astfel de modificări, fie trimițându-vă direct o notificare. Vă încurajăm să examinați frecvent această notificare de confidențialitate pentru a fi informat despre modul în care vă protejăm informațiile.
12. CUM NE PUTEȚI CONTACTA ÎN PRIVIND ACEST ANUNȚ?
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre această notificare, ne puteți trimite un e-mail la info@bestservus.eu sau prin poștă la:
Bestservus TY Accounting Group SRL
Strada Septembrie 13 Bl. 123, intrare 1, etaj 1, ap. 1
Bucuresti, Sector 5, Romania
13. CUM PUTEȚI REVIZIA, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CULEGEM DE LA DVS.?
Pe baza legilor aplicabile din țara dvs., este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dvs., de a modifica acele informații sau de a le șterge în anumite circumstanțe. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dumneavoastră personale, vă rugăm să vizitați: info@bestservus.eu. Vom răspunde solicitării dumneavoastră în termen de 30 de zile.